zaterdag 6 april 2013

Omslagdoek voor tante Uil(kje)

Zoo het is alweer vijf uur geweest! Toch nog even snel een berichtje, want van vijf posts op één dag naar nul is ook zo gek.

Ik heb lekker gewerkt tot drie uur en daarna ben ik eventjes langs geweest bij mijn tante. Een aantal weken terug haakte ik voor haar een grijze omslagdoek van Catania Grande. Het was al een mooie omslagdoek, maar door alle franjes die eraan zaten en ook omdat ik katoen had gebruikt was de omslagdoek vrij zwaar, waardoor hij heel erg in een punt ging hangen. Dit heb ik even veranderd en nu is hij nog mooier dan die al was ;-). Ik had natuurlijk een foto moeten maken, maar dat ben ik helaas vergeten.

Om toch een foto te laten zien heb ik even snel opgezocht welk patroon ik gebruikte



Het patroon (klik!) komt van deze (erg leuke) blog! Het heet officieel een stola, maar goed dat is hetzelfde als een omslagdoek geloof ik. Ik heb hem trouwens met een haaknaald van 5 of 6 mm gehaakt (ik weet niet meer welke precies), dus hij is nog net iets grover dan op degene of de foto.

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Hoi Janne

    Ook deze vind ik weer een topper hoor.

    Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je zo'n mooie omslagdoek voor je tante maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janne,

    Je tante zal wel erg blij zijn geweest met zo'n mooie omslagdoek. Erg mooi!

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen