zondag 14 april 2013

Tas organizer, hoe handig!

Tijdens mijn zoveelste zoektocht over het internet kwam ik dit tegen.



Een 'Purse Organizer'! Lijkt me super handig! Ik heb vaak tassen waar verder weinig vakjes in zitten, dus dan is dit ideaal. Bovendien geeft het minder gedoe als je van tas wil switchen, want je neemt gewoon je 'Purse Organizer' uit je ene tas over in je andere tas!

In deze tutorial maken ze de 'Purse Organizer' met viltwol, maar het kan ook met ander garen natuurlijk. Misschien heb je dan wel iets van plastic (bijv. van een stevige boodschappentas) nodig, dat aan de achterkant gemaakt wordt. Mooier nog is het als je het plastic tussen twee lapjes maakt, maar dan moet je wel twee keer zo veel haken of breien. Met gewone lapjes stof kan het natuurlijk ook!

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Dat is een grappige, dat je hem zo rond in je tas zet! Die ga ik eens in gedachten houden!

    groetjes,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is echt handig, alleen is mijn tas er te klein voor denk ik.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die is leuk. Chaos is er in mij tas altijd daarom laatst maar een klein exemplaar aangeschaft zodat ik er niet zo heel veel rotzooi in kan mikken.

    BeantwoordenVerwijderen