dinsdag 9 april 2013

Vest!

Ik had het er al kort over dat ik een vest aan het maken was. Het begint al een beetje op schieten, of nouja... De voorkant is in ieder geval bijna af, kijk maar!


Het ziet er zo een beetje gek uit, maar ja. Hij is ook bést wel roze eigenlijk, maar dat is een gezellig vrolijk kleurtje voor de lente!

Ik vertelde ook al over deze omslagdoek.


Je ziet  hier welke kleuren ik gebruik. Ik ben nog lang niet op de helft, maar ik vind het zelf wel al mooi worden! Ik heb nu 62 van de 261 toeren gehaakt. Mijn zusje vraagt ook al om een exemplaar van deze omslagdoek, maar voorlopig moet ik eerst die voor mezelf maar eens af zien te krijgen. Als ik er nog eentje voor haar maak dan pak ik denk ik een wat dikkere haaknaald en misschien een dubbele draad of gewoon andere wol, want anders schiet het echt niet op.

Maar goed, ik vorder gestaag, dus het komt vanzelf af! :-)

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. oww mooi roze is niet lelijk.. toch??
    en inderdaad lekker voorjaarsachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha doe maar lekker rustig aan hoor mop!
    Als het te veel werk is, gewoon niet doen :)
    Ik heb bovendien al super veel leuke dingetjes van je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen