dinsdag 23 april 2013

Bloemetjes!

Oeps! Ik ben toch weer met iets nieuws begonnen...


Al deze bloemetjes maakte ik naar dit patroon, ze kwamen al wel vaker voorbij in blogland. Ik deed wel een kleine aanpassing, telkens als ze in het patroon drie lossen gebruiken, dan gebruikt ik er maar twee, dat vond ik mooier.

Het moet een plaid worden, zo lijken  het al best wat bloemetjes, maar niks is dus minder waar.


Ik heb al een beetje zitten puzzelen hoe ik de bloemetjes aan elkaar wil maken. Ik weet niet zo goed hoe ik de kleuren wil laten uitkomen. Mezelf kennende kan ik daar ook nog wel eventjes op gaan zitten puzzelen.

Liefs, Janne

14 opmerkingen:

  1. Wat een puzzel inderdaad, haha! Wel echt superschattige bloemetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn wel superleuke bloemetjes!
    Succes ermee!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Granny square bloemetjes zijn makkelijker aan elkaar te maken --> ik heb er een dekentje van gemaakt:
    http://hatseflatser.blogspot.nl/2013/03/restjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de bloemetjes zo wel heel leuk stiekem, dus ik houd het bij bloemetjes, maar bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke blog heb je, ik ben er via via op terechtgekomen :)
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad leuke bloemetjes! Heb het patroon meteen maar opgeslagen, al ga ik er geen deken van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat is veel werk, ben benieuwd wat het eindproduct wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die bloemetjes leuk!!! Hoeveel heb je er wel niet nodig voor een deken??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze pufff bloemetjes vind ik ook zooo leuk.. ik maak ze regelmatig, als versiering ergens op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke bloemetje in m'n lievelingskleur. Ik zag je fietsbelhoesje op haakmaaraan. Mooi blog ik word ook volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Unable to retrieve spec for http://www.google.com/friendconnect/gadgets/members.xml. HTTP error 504

    nou ik ging je volgen maar toen kwam dit in beeld..... maar ik probeer het later nog een keer;)

    BeantwoordenVerwijderen