vrijdag 26 april 2013

Sjaal voor een vriendinnetje

Nog maar even een blogberichtje om het weekend in te luiden! Ik ga meedoen met de Batavierenrace, dus jullie zullen het dit weekend even zonder mij moeten doen ;-).

Deze sjaal heb ik misschien al wel twee jaar geleden gemaakt.


Het patroon heb ik van Drops. Ik wist al heel snel dat ik hem aan een lief vriendinnetje van me wilde geven, maar het kwam er steeds niet van. Klinkt een beetje gek, maar zomaar cadeautjes geven is natuurlijk leuk, alleen doe je dat niet zo snel. Met verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden is toch leuker, maar de keren dat ze jarig was vergat ik het (denk ik) of was ze niet in Nederland. Nou kwam ze, inmiddels weer een paar weken geleden, terug in Nederland na een half jaar studeren in het buitenland. Dat was dus een goede rede om hem (eindelijk) aan haar te geven. Ze was echt blij verrast, dus dat is natuurlijk altijd leuk!

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Wat lief! En een sjaal is altijd een mooi cadeau. Succes met de race dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geschenkjes onderhouden de vriendschap..
    das een prima motto hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm nog steeds zo leuk! En als het weer zo blijft, kan ik 'm de komende dagen nog steeds dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen