donderdag 25 april 2013

Bloemen van vilt

Afgelopen weekend heb ik, tussen het werken door, een beetje zitten knutselen.


Soms moet je even van het haken afstappen en andere dingetjes doen. Met vilt en een lijmpistool kun je leuke dingen maken. Komt het mooi uit dat mijn moeder dat allemaal nog had liggen.

Op internet vond ik dit. Een heel handig patroon om een mooie bloem te maken. Zo zijn die van mij er uit komen te zien.


En toen bedacht ik dat ik wel een mooie kon maken voor mamma, aangezien ze met Koninginnedag altijd druk bezig is voor het Oranjecomité. Mamma hielp met knippen hoor!


Liefs, Janne

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Die zal je moeder vast met trots dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Janne! Groet, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemen zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig hoor! ik heb deze viltbloemen al vaak voorbij zien komen.. ook op gehaakte mutsjes en zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jane, you are very welcome to use my pattern and make little piggies to sell.Thank to for giving me credit!

    BeantwoordenVerwijderen