vrijdag 5 april 2013

Meteen nog maar even een berichtje!

Meteen nog maar even een berichtje. Ik plaatste dit ook al op haakmaaraan, maar het is wel zo leuk om het ook op mijn eigen blog te plaatsen!

Een tijdje terug haakte ik dit deken



Het is gemaakt naar een een patroon van Drops. Zoals je kunt zien heb ik wel andere kleuren gebruikt. Het garen dat ik gebruikte was Saskia wol van de Wibra. Ik ben nog steeds erg blij met dit deken!

Ik vind de patronen van Drops trouwens altijd erg leuk! Ik ben op dit moment bezig met wat verschillende dingen, onder andere dit vest (maar dan in het roze).

Ik benieuwd hoe het vest wordt!

Binnenkort wil ik ook graag dit kleedje haken



Ik wil kijken of het lukt met een wat dikkere haaknaald dan het patroon voorschrijft en textielgaren (van de action). Ik ben benieuwd!

Er zijn nog meer dingen van drops die ik heb gemaakt, onder handen heb en wil maken, maar dat zal ik jullie nu verder besparen!

Liefs, Janne

11 opmerkingen:

  1. Jeetje wat knap zo'n deken!! Ik ben helemáál niet goed in grote projecten (ben het dan halverwege gewoon spuugzat...LOL..), ik heb daar echt bewondering voor als je zoiets groots (af)maakt en jij maakt wel meer grotere dingen als ik het zo lees...leuk ik kom zeker vaker kijken:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig dus ik weet hoe leuk het is als mensen je blog lezen :-) Ben benieuwd naar al je projecten en succes met je thesis!

    Kom ook eens bij mij kijken!

    Groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eventjes snel gekeken, je maakt gezellige, kleurrijke dingen zie ik al! Ik kom zeker vaker eventjes langs ;-)!

      Verwijderen
  3. Wow, wat een mooi kleed! Ben heel benieuwd naar alle andere dingen waar je mee bezig ben. Ben gelijk volger geworden, want ben super nieuwsgierig geworden na jouw vorderingen.

    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het bloggen (tot nu toe) echt heel leuk om te doen, dus er komen zeker nog meer posts. Bedankt voor je leuke berichtje!

      Verwijderen
  4. Hoi, ook ik ben nog niet zo lange bezig met bloggen, maar het is wel heel leuk. vooral de leuke reacties van iedereen. Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je allemaal maakt. Ik las dat je ook iets aan het stokhaken bent, vind ik ook heel leuk, maar ik zoek nog naar wat meer toepassingen...
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt leuk hè! Het geeft me een beetje vleugels al die leuke berichtjes. Over dat stokhaken, ik maak een sjaal en het is mijn tweede stokhaakproject. Andere toepassingen ervan heb ik ook niet echt. Ik geloof wel dat er een vrij recent geschreven boekje bestaat over stokhaken. Ik heb erover gelezen op een blog maar ik weet zo gauw niet meer precies waar, sorry. Ik ga ook even bij jou kijken!

      Verwijderen
  5. Wat een kleedje!! Had ik nog niet gezien op de site van Drops (heb er nogtans al meer dingen van gedownload als ik kan maken in mijn hele leven haha)
    Ben ook gelijk volger geworden. Weet hoe leuk het is om volgers te hebben, dan heb je niet het gevoel dat je naar jezelf aan het schrijven bent ;-)

    Welkom in blogland!!

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je berichtje bij haakmaaraan. Welkom in blogland!!!
    Supermooie deken!
    Groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie deken ik toevallig ook op drops geken ook daar staan hele mooie projecten. Maar ik ben nog niet zolang aan de haak dus alles op zijn tijd :) fijne avond Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey meid....luek blog heb je en je kan nog wel een volger gebruiken dus ik ga je volgen,want je maakt zulke leuke dingen!Succes met je studie en lekker even haken op zijn tijd! ;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen