vrijdag 26 april 2013

Roosjes

Er was eens... Een gezellige avond. Eerst lekker eten met vriendlief. Natuurlijk maak ik dan eten waarvan ik zeker weet dat hij het heel lekker vindt. Aardappeltjes uit de oven, slavinken (twee voor hem!) en broccoli met kaassaus. Ennn, als toetje natuurlijke mona Dame Blanche. Daarna bedenk je dat je vergeten bent om chips te kopen. Zo'n avondje kan natuurlijk niet zonder chips, dus vriendlief gaat nog even snel naar de supermarkt. Hij komt terug met natuurlijk chips maar ook...


Jaja, een bosje roosjes. Als je de deur voor hem open doet en je ziet de bloemen denk je, ohhh. Maar dan zegt hij snel, ja die kreeg ik gratis. Tja, oké, leuk. Wel iets minder attent dan je hoopte, maar ik kan nu wel zeggen dat ik een keertje bloemen van hem heb gekregen! ;-)

Oké, blablabla. Mooie inleiding, maar daar gaat het helemaal niet om! Dit zijn pas mooie roosjes ;-).


Ik maakte ze al een poos geleden en ik ben nog steeds van plan om er meer te maken. Maar zo met z´n drieën in die kleine vaasjes zijn ze wel schattig vind ik. Ik gebruikte deze tutorial.

Liefs, Janne

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad leuke roosjes, zeg! De gehaakte dus :-) Die andere ook hoor! Hij was tenminste wel eerlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaaa, leuk! Je diner klinkt heerlijk (zeker een bosje roosjes waard)! En je gemaakte rozen zijn super mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen