woensdag 24 april 2013

Nog een leuke fietsbel!

De cupcake fietsbel die ik liet zien is natuurlijk hartstikke leuk. Maar... Ik heb nog iets veel leukers!


Tadaa! Gaaf hè? Je ziet het hier niet, maar dit varkentje heeft ook een krulstaartje. Die kan natuurlijk niet ontbreken. Het patroon voor dit varkentje heb ik niet uitgeschreven, als er mensen in geïnteresseerd zijn, dan wil ik dat alsnog wel eventjes doen. De basis is in principe hetzelfde als bij de cupcake fietsbel.

Als je nou niet zo van varkentjes houdt (wat ik me bijna niet kan voorstellen ;-) ), kun je natuurlijk ook een ander diertje maken van je fietsbel!

Wat je ook nog kan doen, denkend aan alle versierde fietsenoptochten die met Koninginnedag weer plaats gaan vinden, is een oranje of rood-wit-blauwe fietsbel hoes haken! In dat geval volg je gewoon het eerste deel van het patroontje voor de cupcake fietsbel en wissel je elke toer van kleur, toer 6 haak je dan wel gewoon in allebei de lussen. De slagroom en dergelijke laat je dan achterwege. Staat vast heel gezellig! :-)

Liefs, Janne

7 opmerkingen: