donderdag 18 april 2013

Rokjestijd!

 Al die sjaals en omslagdoeken van me worden er toch echt te veel en bovendien begint het lente te worden!
 
Alweer eventjes geleden zag ik deze leuke rokjes bij E Strea Chikitu en Jaqc's haakwerk enzo hoekje.


Ik vind ze allebei echt super! Als ik ze voor mezelf zou maken, worden ze net iets minder uitbundig denk ik. In wat mooie blauwe, groene of grijze tinten kun je ze natuurlijk ook maken!

Ik denk dat ik voor het rokje van E Strea Chikitu ga, dat is wat minder werk. Eerst mijn maten maar eens goed opnemen... En nog wat andere projectjes afronden...

Ik kan natuurlijk ook een kort broekje maken, naar het patroon van Drops dat ik laatst tegenkwam...

 
Ik vind hem heel leuk, maar ik denk dat ik zoiets alleen op de camping of thuis aandoe en dat zou natuurlijk zonde zijn!

Liefs, Janne

5 opmerkingen:

  1. Jaaa, rokjes! Ik haak nog niet zo lang dus aan zoiets heb ik me nog nooit gewaagd... Ben benieuwd! :D
    Dat broekje is ook super schattig, maar inderdaad misschien meer als pyjamabroekje?

    Fijne avond nog! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, die rokjes zijn echt heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rokje breien kan ook:
    http://hatseflatser.blogspot.nl/2013/02/rok-breien.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke rokjes..
    Ik hou ook zo van rokjes en had voor mezelf al een patroontje opgezocht, maar deze zijn ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het broekje wel heel romantisch als pyamabroekje....

    BeantwoordenVerwijderen