vrijdag 19 april 2013

Simpel vest!

Ook als je nog niet zo lang haakt of breit kun je een vest maken!
Je haakt of breit een vierkant dat groot genoeg is, bijvoorbeeld volgens de maten die je hier kunt vinden, of je past het een beetje aan naar je eigen lente, breedte, etc.
Vervolgens naai je de zijkanten aan elkaar, zorg dat je wel gaten overhoudt voor je armen, en je hebt een vest, dat er bijvoorbeeld zo uit ziet.


Het is eigenlijk heel makkelijk, maar ziet er toch heel erg leuk uit (vind ik)! Voor de lap kun je natuurlijk allerlei patronen en kleuren gebruiken, zodat hij helemaal naar je eigen smaak is.

Liefs, Janne

1 opmerking:

  1. wat een leuk idee. maar ja ik vind zoveel leuke dingen leuk dat ik wel 100 moet worden om alles te kunne mkaen. maar deze gaat op mijn lijstje van dingen die ik oot nog wil maken. groetjes en een fijn weekend jolanda

    BeantwoordenVerwijderen