vrijdag 5 april 2013

Bonbonnetjes

Toch nog maar een kleine post (of blog of bericht, net hoe je het noemen wil)... Gewoon omdat het kan.

Ik zit inmiddels alweer lekker naast mijn moeder op de bank met een lekker glas rode wijn en een knabbeltje erbij. Ik had mijn moeder al verteld dat ik was begonnen met bloggen en ze vindt het wel heel leuk volgens mij :). Ze wilde ook een reactie plaatsen, maar ik geloof dat ergens iets mis ging.

Wat ze wilde plaatsen ging over dit doosje met lekkernijen


Het licht had wat beter gekund, maar toch staan de calorieloze bonbonnetjes er leuk op als je het mij vraagt! Het patroon (klik!) heb ik hier en daar naar eigenlijk invulling geïnterpreteerd. Vooral de kleuren zijn allemaal net anders, maar ook hartstikke prima als je het mij vraagt. Daarnaast heb ik het bakje een beetje aangepast en hard gemaakt met behulp van suikerwater.

Een hobby van mijn moeder is zelf bonbonnetjes maken. Ze maakt van alles en (vooral) haar truffels zijn echt super lekker. Als je een cadeau geeft moet het toepasselijk zijn natuurlijk, dus mijn moeder vond het een leuk verjaardagscadeau. Ze vond het niet eens erg dat de chocolaatjes niet eetbaar waren ;-)

In mei is mijn moeder alweer jarig... Wat zal ik dan eens voor haar maken?

Liefs, Janne

7 opmerkingen:

  1. Ja, als we je dat hier gaan vertellen, weet ze al wat ze krijgt :p
    Mooie doos bonbons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doos met bonbons!!!

    Ik vind zelf cadeautjes bedenken ook altijd zo moeilijk voor mijn moeder, dus aan mij heb je nu niet veel... Hoop dat er anderen met goede ideeën zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige doos met chocolaadjes!!!
    enne..een nieuw "zoet" kadootje?? misschien een etagere met petit fourtjes??
    veel van ons hebben met veel plezier elke week een petit fourtje gehaakt naar een patroon op het blog van grietjekarwietje !
    enne.. je blog is nu al lekker druk en gezellig!!!
    ik ben ook volger geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zeg, die passen goed bij mijn etagere vol gehaakte taartjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk blog heb je :-) ik ben ook pas begonnen met bloggen maar ben er nog niet zo goed in haha.
    Mijn dochter(ook 22 jaar) is pas begonnen met haken en vindt het ook erg leuk om te doen,ze is nog niet met bloggen begonnen :-)

    Groetjes Yvonne
    Http//: masilacreaties.blogspot.com

    p.s. Ben ook meteen volger geworden van je leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er lekker uit! Oh die varkentjes zo vanboven aan je blog zijn kei lief! ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen