dinsdag 9 april 2013

Mijn paspop!

Ik denk ongeveer een maand geleden zag ik bij de Action een mooie paspop staan. "Het is wel heel gaaf om zoiets te hebben", dacht ik... En het was ook niet zo'n hele dure paspop (lang leve de Action)... Helaas ben ik in december jarig, dus hem als cadeautje vragen was niet echt een optie. Een paar dagen later kwam ik weer in de Action en toen zag ik dat er nog maar één exemplaar van de paspop was. Ik moest op dat moment alleen nog door naar een afspraak, dus ik kon de paspop niet meenemen. Ik sprak met mezelf af, dat als ik diezelfde dag nog terug ging en die ene paspop die er nog was er dan nog steeds zou staan, dat ik hem dan mee mocht nemen! Af en toe moet je jezelf een beetje verwennen en op deze manier zou het door het lot bepaald worden (tenminste, dat hield ik mezelf maar een beetje voor ;-) ). Zo gezegd zo gedaan, en je voelt hem al aankomen, toen ik diezelfde dag nog terugkwam in de Action... Stond de paspop... Er nog!! Jippie! Ik was blij en heb hem lekker mee naar huis genomen (wat niet echt handig was op de fiets, maar ja het ging). Tadaa!


Leuk is ie hè!? Het stofje waar de paspop mee bekleed is maakt hem echt super vind ik.

Voor de gelegenheid heb ik de paspop maar meteen even aangekleed.


De sjaal en het blousje maakte ik allebei zelf. Voor de sjaal heb ik het Neat Ripple Pattern van Attic24 gebruikt. Het patroon voor het blousje heb ik uit een tijdschrift van mamma gehaald (en zij heeft me ook een beetje geholpen en advies gegeven tijdens het naaien).

Oh nog een kleine cliché... Toen ik een aantal dagen later weer in de Action kwam stond het rek weer vol met nieuwe paspoppen.

Liefs, Janne

12 opmerkingen:

  1. Had je even geluk denk ik, dat ie er nog stond! Is inderdaad heel gaaf om zoiets te hebben :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is echt gaaf joh. Soms moet je inderdaad jezelf effe verwennen. geniet van deze mooie aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi dat zal je altijd zien. Maar die dag had jij GELUK en dat is heel wat waard.
    Super mooi stofje waarmee hij bekleed is trouwens.

    Groetjes, Emilie
    (ateliereem.blogspot.com)

    PS: Mag ik vragen waar jij mij volgt? Via bloglovin als anomiem wellicht? Die zag ik ineens opkomen en vroeg me af wie het is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat ik je volgde inderdaad, maar blijkbaar is er ergens iets mis gegaan, nu volg ik je wel echt volgens mij! :)

      Verwijderen
  4. Haha, die laatste regel over de nieuwe paspoppen maakte me aan het lachen! :-) Inderdaad leuk, die bekleding!

    groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die laatste regel is erg herkenbaar (gelukkig...) Hij is leuk!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke paspop!

    Ik heb ze hier (franeker) nog niet gezien.

    Bofkont :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wel grappig dat ze weer aangevuld worden, heb ik ook wel eens zo blij dat je nog iets hebt kunnen bemachtigen kom weer eens zijn er weer nieuwe!!
    Maar jij hebt je mooie paspop en dat is ook wat waard!!

    Grtjs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg grappig :-). Maar af en toe moet je jezelf verwennen!

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. owww ik ga regelmatig naar de action, maar heb deze paspop nog nooit gezien.
    gelukkig maar, want anders had ik hem ook meegenomen.. en ik heb al zo weinig plek hier in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb de zelfde en van iemand gekregen,ben er reuze blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen