donderdag 4 april 2013

Leuke dingen!

Al een tijd zit ik er aan te denken om te gaan bloggen. Nu ik mijn thesis schrijf ben ik zo vaak afgeleid en kom ik daardoor zoveel leuke dingen tegen om het web, dat ik het eigenlijk niet meer kan laten om deze dingen te delen! Dus vandaar en ik begin maar meteen met het volgende:

Via iets op facebook kwam ik op deze site:
http://www.ikgeefjou.nl/

Daar kwam ik onder andere de volgende dingen tegen:

Zijn ze niet geweldig? Ik vind ze eerlijk gezegd wel geniaal.

Verder kwam ik vandaag ook dit tegen:
Haken blijft toch een passie van me en ik vond dit echt leuk! Heb meteen een aantal vriendinnen gevraagd om hun bliklipjes voor mij te bewaren. Kan je leuke dingen mee! Google er maar eens op (mocht je het leuk vinden), je vindt van alles!

Ik heb nu geen idee hoe deze blog er uit ziet en waarschijnlijk zal niemand dit lezen ofzo, maar het begin is gemaakt. Ik zal alles binnenkort maar eens beter gaan bekijken!

Liefs, Janne

3 opmerkingen: