zondag 28 april 2013

Apenmuts

Hèhè, ik ben weer lekker thuis. We hebben gekampeerd en het was 's nachts echt super koud in de tent, maar vandaag maakte het zonnetje dat weer goed. De race was echt leuk om aan mee te doen en het feest erna was al helemaal super! Even een korte post, die ik nog in de planning had staan.

Ik maakte ooit deze muts. Geïnspireerd op dit patroon, maar de mond heb ik zelf aangepast.


Hij was voor een collegaatje van mijn zusje. Ik vind mutsen altijd wel leuk om te maken. Alleen jammer dat je ze in de zomer niet nodig hebt. Hoewel... Zo jammer is dat nou ook weer niet. ;-)

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het leuk hebt gehad! Heel veel jaren geleden deed ik ook mee en dat was altijd erg gezellig.
    Mooie muts!

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zomers kan je toch een zonnehoedje haken??
    leuk die apen muts.. moest alleen erg lachen om die balk voor de ogen.. ik snap waarom.. maar tis net opsporing verzocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik wil nog zo'n licht mutsje maken van dunne wol.. die ik dus wel op kan in de zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen