vrijdag 9 augustus 2013

Nieuwe broek wordt nog nieuwere broek

Ik had een nieuwe broek gekocht in Valencia. Alleen met mijn lange lijf was het een beetje een hoog water broek en dat vond ik niet zo mooi. Bovendien kwam ik er achter dat er onderaan de broekspijp een gat zat.


Het was wel een hele zomerse broek, dus hem wat korter maken, dat kon best...

Zo gezegd, zo gedaan! Gewoon een stuk van de broek afgeknipt. De randjes eerst even afgewerkt met de lockmachine en vervolgens nieuwe zoomen er in.


En het ziet er best netjes uit, al zeg ik het zelf. ;-)


Eigenlijk heel erg easy peasy! Op de foto ziet de broek er een beetje gek uit. Maar om het lijf staat hij beter. :-)

Liefs, Janne

1 opmerking:

  1. Ideaal om van je broek een wat kortere broek te maken! Zelf durf ik het niet aan ben altijd bang dat ik het niet goed doe...

    BeantwoordenVerwijderen