donderdag 11 april 2013

Give-Away!

Het is een beetje een trend om een Give-Away te houden bij een bepaald aantal volgers. Je moet niet altijd alle trends volgen natuurlijk, maar dit vind ik wel een heel leuk idee eigenlijk! Dusss, ik doe het ook gewoon! Als ik de blogspot- en bloglovinvolgers bij elkaar op tel zit ik op 61 (misschien zitten er wel ‘dubbele volges’ tussen, maar daar letten we maar even niet op)! Als ik opgeteld aan de 75 zit, dan ga ik kijken wie er wint en mijn give-away de deur uit doen.

Wat ik weg ga geven is een setje onderzetters. Het patroon vond ik via Karin aan de haak. je ziet hier een foto, maar ik ga ze maken in blauwe tinten!



Ik maakte ooit al een setje en dat gaf ik aan de moeder van mijn vriend.

Als je het wilt hebben, laat dan een berichtje achter en zorg dat je me gaat volgen. Het is natuurlijk leuk als je iets over deze give-away op je eigen blog zet, maar dat hoeft niet per se.

Liefs, Janne

24 opmerkingen:

  1. Dat is snel gegaan met nieuwe volgers. Ik was é'n van de eerste volgens mij. Leuk idee voor je give away. ik heb er al verschillende gemaakt om cadeau te geven. Ik vind ze erg mooi maar ben er nog niet aan toe gekomen omze voor mezelf te maken dus ik waag hier graag een kansje om ze te winnen. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda!
      Je bent weer de eerste, leuk! Deze blog moet eigenlijk bovenaan staan, maar dat staat hij niet, echt gek. Maargoed, leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
    2. ja ja ik houd je in de gaten dat zie je maar. je maakt zulke mooie dingen. Je zou inderdaad een bericht vast bovenaan moeten kunnen zetten. ik heb geen idee hoe je dat doet wel jammer want dan ziet iedereen het meteen. groetjes Jolanda

      Verwijderen
    3. Haha, leuk om te horen! Ik heb een soort oplossing gevonden, een linkje naar mijn eigen blogbericht in de rechterbalk bovenaan!
      Groetjes!

      Verwijderen
  2. Ik doe heel graag mee. Leuk! Doe je ook al mee bij mij? Het kan nog net.
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt, ik heb net een berichtje achtergelaten!

      Verwijderen
  3. wauw wat een leuke giveaway!! Ik waag graag een kansje. De nderzetters zouden super staan op onze zwarte tafel :)

    Volger ben ik al langer van je.

    Groetjes Renske
    renskecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net aan het bloggen en al een give-away :-) Gaat goed met je.

    Waag ook graag een kansje! Zal oo keven doorlinken naar mijn blog.

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, deed je al bij mij mee? Het is nog een verassing wat, maar kan je wel al zeggen dat het ook iets gehaakt gaat zijn ;-)

      Verwijderen
  5. Superleuk zeg!
    Ik zou ook heel graag willen meedoen :-)

    Fijn weekend!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, ik doe graag mee!! Kan zelf helaas (nog) niet haken en wil blauwe tinten in ons huis gaan gebruiken als we terug zijn in NL, dus dit zou super zijn!!!

    Ik plaats een link op mijn blog!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig seg, vrolijke kleuren.
    ben net volger geworden en ga even een kansje wagen.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Janne!
    Ik volg je al een tijdje en zelf ben ik afgelopen week ook gaan bloggen! Zit met open mond te lezen dat je al zo veel volgers hebt, Proficiat!

    SUCCES!
    Joke (Elfi-Jo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie give away organiseer je, ik waag dus ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Ik ben ook net aan het bloggen en was op zoek naar andere leuke blogs. Toen kwam ik die van jou tegen. Ik ben volger van je geworden, en wil ook wel graag een kansje maken op een setje leuke onderzetters.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk eh! Ik maak ze zelf ook, dus ze mogen naar een andere liefhebber! Ben je wel gaan volgen Janne!

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl
    hobbywerkjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het allemaal een beetje gemist maar ik wil wel meedoen, mooie onderzetters! :)
    Ik heb er ook een lopen: emilanahaken.blogspot.be ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik waag ook een kans!! en volger was ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janne, ik doe graag mee! Wat zijn je blauwe onderzetters super mooi!
    Zal ook nog een linkje op mijn blog zetten :)

    Fijne avond!! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg, ik doe graag mee en ga je lekker volgen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,
      Sorry, de give-away is vanmiddag beslist, dus je bent net te laat. Maar wie weet komt er nog wel een give-away binnenkort, dus houdt het in de gaten!
      Groetjes, Janne

      Verwijderen
  16. Super leuk ik doe ook mee.
    groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margarita,
      Helaas is deze give-away al voorbij. Maar houd het in de gaten, want wie weet dat ik binnenkort wel weer iets verzin... :)
      Groetjes, Janne

      Verwijderen