zondag 7 april 2013

IJsberen, of toch eigenlijk niet...

Op deze mooie dag hoor je eigenlijk niet meer met ijsberen bezig te zijn, toch zag ik hier net een hele leuke ijsbeer! Het is een beetje hetzelfde idee als de neushoorn uit mijn andere vorige post. Ik klikte een beetje door toen kwam ik hier terecht. Mijn Frans is niet zo geweldig, maar voor de foto's heb je gelukkig niet zoveel taalkennis nodig.


Deze beer inspireerde me meteen! Niet omdat ik zo van roze beren houd hoor. Nee, ik dacht meteen: "Als ik nou wat kleine aanpassingen maak aan de oortjes en de snuit, dan kan ik een varken voor aan de muur maken". Dat is toch gaaf! Ik ben bang dat 'Rinka 2' nog eventjes op zich gaat laten wachten ;-)...

Liefs, Janne

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee een varkentje, ik heb nog een panda in de maak want mijn dochter is gek op panda's. Leuk toch beesten aan de muur! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jannepan! Wat leuk om al je blogjes weer bij te lezen :) Dit patroon is gewoon voorbestemd om een varkentje te worden! We zijn trouwens vergeten om foto's te maken van m'n sjaal, dat moeten we binnenkort snel maar een keer doen! Of zal ik wat doorsturen? Zelfs m'n buurman zei gisteren 'He, da's een leuke sjaal!' :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er blij mee bent! Als je waar stuurt ben ik ook al gelukkig hoor! Maar we moeten ook sowieso snel afspreken om muesli repen te maken ;)

      Verwijderen
  3. Jaa moet je zeker doen, is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen