woensdag 24 april 2013

75 volgers bereikt!!

En dan zie je opeens dat je de 75 volgers bereikt hebt! Dusss, mijn eerste give-away kan de deur uit. Mijn moeder zei nog dat het niet echt een originele give-away is en daar heeft ze ook wel gelijk in, maar je moet ergens beginnen natuurlijk.



Er waren 15 deelnemers. Ik heb geloot en er is een winnaar uit de bus gekomen.

 
De winnaar is... Creama!
Laat je even een berichtje achter of mail je me? Dan komen de onderzetters jouw kant op!

Liefs, Janne

10 opmerkingen:

  1. proficiat Cream@. Enne waarom zou dit niet orgineel zijn? De onderzetters zijn zowiezo orgineel omdat ze handgemaakt zijn.Ik vond het een leuke give away hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke give-away juist! Gefeliciteerd met de 75!! En Creama ook gefeliciteerd natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing! Niet origineel? Ik vind ze heel leuk!
    Ik stuur je even een mailtje,
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen....waar kan ik je mail vinden? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is een goeie, janne.vanrangelrooij@gmail.com!

      Verwijderen
    2. En het staat nu ook op mijn profiel ;-)

      Verwijderen
  5. Wat ben jij een bofferd Cream@!

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Cream@!!

    Ik vind het juist een heel erg leuke give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd cream@.

    prachtige give away hoor.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En iets moet niet origineel te zijn om leuk en tof en mooi te zijn he! ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen