dinsdag 30 april 2013

Een groeiende varkensfamilie

Binnenkort is er open dag op de biologische varkensboerderij van mijn 'schoonouders'. Op deze dag doen ze ook altijd wat voor een goed doel. Ik bedacht dat ik daar ook wel iets voor kon doen, dus ik ben flink aan het haken geslagen.


Lief hè?


De familie groeit gestaag!

Tot nu toe heb ik vooral een patroontje van Stip en Haak gebruikt, varkentje Pip. Hierop geïnspireerd heb ik een kleinere versie van varkentje Pip bedacht. Verder heb ik wat andere patroontjes gebruikt die je hier, hier en hier kunt vinden! Het is leuk om allemaal verschillende patroontjes te gebruiken. Op Ravelry staan er nog meer, dus ik kan nog wel even door. Het liefst maak ik kleine patroontjes, dan kan ik meer varkentjes maken. Ik ga ook nog fietsbellen haken, die zijn toch ook wel erg leuk. Als iemand nog ideetjes heeft voor patroontjes dan hoor ik het graag!

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. erg leuk al die verschillende varkentjes, misschien een
    gelukspop varkentje is ook snel klaar
    succes
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve varkentjes! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen