woensdag 1 mei 2013

Chique jasje

Weer eens iets anders dan haken. Af en toe kruip ik achter de naaimachine, zoals ik al wel een heb verteld! Meestal zorg ik dat mijn moeder dan ook in de buurt is, want die is nog een stuk handiger met naaimachines dan ik. Toch heb ik bij dit jasje niet zo heel veel hulp gehad.

Met het knippen heeft mamma wel even geholpen, niet omdat ik dat niet kan, maar gewoon omdat mamma me nou eenmaal graag helpt en ik dat dan zeker niet zal afwijzen. Ook voor het maken van de ruches hebben we even samen gekeken en bij het inzetten van de mouwen riep ik heel hard dat ik dat niet kon, maar ik moest het toch zelf proberen en het lukte prima (dus ik weet ook weer dat ik mezelf niet moet onderschatten ;-) ). Nou, tadaa!!


Ik ben nog steeds heel blij met het jasje, al voelt het stofje niet zo heel lekker aan, wat dan toch wel weer jammer is. Ook bleek het in elkaar zetten met de lock-machine niet genoeg, waardoor het jasje al snel weer bijna uit elkaar viel (oepsie). Vandaar dat ik daarna alles nog maar een keertje heb doorgestikt op de 'gewone' naaimachine. Ook heeft oma met de hand nog een stukje gedaan. Niet omdat ik dat niet had gekunnen, maar gewoon omdat ze een schat is ;-).

Het patroon komt trouwens uit de Knipmode!

Liefs, Janne

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi stofje heb je daar voor gebruikt jammer dat het niet zo mooi uit komt op de paspop gr mery

    BeantwoordenVerwijderen