maandag 13 mei 2013

Vestje, zooo mooi!

Toch ook nog maar een haakgerelateerd blogje vandaag, ik kan het gewoon niet laten. Bovendien, dit kan en wil ik jullie niet onthouden, wauw wat een geweldig vest vind ik dit!


Echt, ik vind hem zo mooi! Het is alleen wel een kooppatroon en eigenlijk doe ik daar niet, of nou ja, zo min mogelijk aan. Het leven is immers al duur genoeg als student. ;-)

Maar ja, dit is wel een heel mooi vest hé... Ik heb wel wat skills inmiddels in het haken, maar dit zelf namaken gaat mijn petje te boven en is ook niet eerlijk voor de ontwerper van het vest. Wat nu...?

Ja, ik heb hem gekocht. Het moest gewoon, het kon niet anders. Daarmee moest ik meteen het hele digitale tijdschrift Interweave Crochet Fall 2012 kopen, maar daar staan stiekem nog veel meer leuke dingen in, zoals deze dingetjes.


Dus, dat is een hele leuke bijkomstigheid!

Nou nog op zoek naar geschikte wol en dan staat dit vestje bovenaan mijn to do-lijstje!

Liefs, Janne

2 opmerkingen: