maandag 15 april 2013

Al die sjaals...


In één van mijn eerste blogs noemde ik dat ik een sjaal aan het maken ben met behulp van de stokhaaktechniek. Dat is deze.


Als je mijn blog wat vaker leest merk je dat ik met van alles tegelijk bezig ben. Dus deze sjaal ligt nu ook alweer even stil. Aangezien het weer ook aan het verbeteren is (hoewel, het regent nu), weet ik niet of ik deze sjaal heel binnenkort af zal krijgen, maar als dat niet zo is pak ik het in de hersft of de winter wel weer op.

Al die sjaals die ik nog wil maken... En ik heb er al zo veel...


Liefs, Janne

 

5 opmerkingen:

  1. Ach, zo kan je lekker afwisselen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ben ook dol op sjaals hoor, maak er ook behoorlijk wat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie donkerpaarse kleur.. en leuk dat stokhaakpatroontje..
    ik denk ook dat je heel veel steken en zo wil uit proberen en wat is dan makkelijker dan met een sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker afwisselend is toch fijn?
    zo ben ik ook bezig hoor..

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er ook altijd dol op,maar betrap mezelf er ook telkens weer op dat ik toch vaak naar dezelfde grijp...stom is dat he?!?!?Hoewel afwisselen en varieren zo leuk kan zijn!;-)


    grtzzzz

    BeantwoordenVerwijderen