donderdag 8 augustus 2013

Nog meer knopen en kuikenupdate

Ik blijf stiekem gewoon lekker aan het freubelen, ook al moet mijn thesis af. ;-) Gisteren reisde ik met de trein weer naar mijn ouders toe.


Zoef!

En onderweg kan ik natuurlijk niet gaan zitten niksen!


Dus ging ik verder met dit armbandje, dat ik aan het maken ben voor een collegaatje. :-)

Thuis aangekomen bleek dat we inmiddels vier kuikentjes hadden. Maaar, vanochtend zat er nog een kuikentje in de broeimachine, dus we hebben er inmiddels vijf.


Het voorste kuikentje is het nieuwe kuikentje. Ik zei net tegen mijn zusje, volgens mij wordt het een plofkip, want hij zit alleen maar te eten! Daar mag je eigenlijk geen grapjes over maken natuurlijk, maar we moesten toch wel lachen. ;-)

Vanavond ga ik lekker sushi eten met een vriendinnetje, zin in!!

Liefs, Janne

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes die kuikentjes. enne dat armbandje wordt wel heel erg mooi. Toepassleijk boek zo midden in ze zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi armbandje en leuk die kuiketjes en grapje maken moet kunnen toch
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig armbandje!

    Sushi met miniplofkip? :-p Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap zo in de trein aan het freubelen..mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen