zondag 22 juni 2014

Zoveel moois... Spreien en dekens

Er bestaat zooo veel moois! Überhaupt natuurlijk, maar nu bedoel ik vooral om te haken, en om nog wat specifieker te zijn, om spreien en dekens te haken. Klein nadeeltje, het kost nogal veel tijd om een sprei te haken. Nou goed, dat doet er eigenlijk even niet toe. Ik zal wat dingetjes laten zien die ik heel tof vind.

Eerst wat van Drops Design. Deze twee vind ik echt mooi. Best wel verschillend, maar allebei tof! (Klik op de foto om naar het gratis patroon te gaan!)



Ook lijkt het me nog steeds heel leuk om een mooie deken te maken met allemaal kleine granny squares. Alleen dan wel met een join-as-you-go methode, maar daar valt genoeg over te vinden op internet, dus dat zou moeten kunnen lukken. Deze is bijvoorbeeld mooi.


De foto komt van deze blog.

Er zijn er nog veel meer, maar ik laat het voorlopig even hierbij. Ook het daadwerkelijk haken van een sprei laat ik nog even achterwege, want dat kost toch net iets te veel tijd en ik heb nog voorlopig nog te veel andere dingen te doen.

Liefs, Janne

1 opmerking:

  1. Oh ja, er is zóveel moois! Ik heb al zo ontzettend veel ideetjes en patronen op m'n computer opgeslagen dat ik niet de illusie heb dat ik dat ook daadwerkelijk allemaal zal kunnen maken... Maar je vergapen aan andermans werk is ook leuk he? ;) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen