donderdag 26 juni 2014

Mijn ketting!

Toch eindelijk een blogje over iets dat ik zelf heb gemaakt, ook al is het al een tijdje geleden. ;-)

Na al mijn gebabbel over kettingen dacht ik er opeens aan dat ik een hele tijd terug zelf een ketting heb gemaakt.


Leuk toch? Ik maakte er ook een bijpassend armbandje bij.


Ik weet niet of je het kan zien, maar ik heb deze sieraden gepunnikt. Voor de ketting gebruikte ik een punnikklos met 8 dingetjes bovenop (geen idee hoe ik dat moet noemen) en voor de armband heb ik geloof een klos met 6 dingetjes gebruikt, alleen heb ik die wat meer uit elkaar getrokken, waardoor de ketting en de armband toch nog wel wat anders uit zien. Op deze 'detailfoto's' zie je dat de ketting (links) de kraaltjes meer aan de binnenkant heeft zitten en de armband (rechts) heeft ze meer aan de buiten kant. Het heeft allebei wel wat!


Ik heb nog meer van dit soort sieraden gemaakt, ik zal binnenkort eens kijken wat voor moois ik ook alweer ooit gemaakt heb. Altijd leuk om even terug te kijken!

Liefs, Janne

2 opmerkingen: