donderdag 19 juni 2014

Kopenhagen souvenirs

Ik vertelde al dat ik Kopenhagen ben geweest met vriendinnetjes. Het was echt heerlijk, hier nog een paar sfeer kiekjes.

De haven

Bij de universiteit

De universiteit

Black diamond

Tivoli


Mmmmm

Benen die nog wel wat zon kunnen gebruiken.

We hebben zoveel foto's dat ik er nog wel veel meer had kunnen laten zien, maar ik geloof dat dit wel weer even genoeg is.

Vlak voor ik naar Kopenhagen ging kwam ik via deze blog van blij-dat-ik-brei, bij dit gave patroon.


Ik vind sneeuwvlokken zo leuk! Ik weet dat het nog even duurt voor het winter wordt, maar ik heb een tof idee. Eigenlijk is het patroon voor een dekentje, maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken voor een sjaal...

Ik heb ook nog een leuke 'souvenir' gescoord in Kopenhagen. Kijk!


Ik ben echt zo blij met de kleurtjes! Maar mijn plan is dus om met het groen de achtergrond te maken en met het wit maak ik dan de sneeuwvlokken. Op deze manier krijg je dus een kleurverloop in het groen en met het wit heb je daar ook nog een gaaf patroon in. Het doet je dan misschien niet meteen aan sneeuwvlokken denken, maar het is wel mooi (denk ik).

Ik wil het gaan maken met behulp van tunisch haken en dan met de tricot steek. Net zoals ik heb gedaan voor de poncho van deze blog. Als je meer wilt weten over tunisch haken kun je ook nog even op deze en deze blog kijken die ik vorig jaar schreef.

De tunische haaknaald die ik nodig heb ligt alleen nog bij mijn ouders en die ben ik het afgelopen weekend vergeten mee te nemen, dus komend weekend ga ik er zeker aan denken en dan kan ik het gaan uitproberen. Jippie! Maaaar misschien moet ik eerst nog andere dingen afmaken... Nouja ik kan het altijd alvast even proberen! ;-)

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten