vrijdag 13 september 2013

Hartjesmarkt Den Bosch 2013

Even snel een blogje, de tijd gaat zo snel, dat het bloggen er af en toe bij in schiet.

Er is iets heel leuks (vind ik)!! Mijn nichtje stuurde me een berichtje (dat rijmt), dat er nog creabea's werden gezocht voor de Hartjesmarkt op het Hinthammereinde in Den Bosch, die 6 oktober 2013 plaats zal gaan vinden. Ze dacht dat dat misschien wel iets voor mij was. Ik hoefde er maar heel even over na te denken eigenlijk en toen heb ik besloten dat ik het ga doen! Jeej! Ik heb er nu al zin in.

Ik ga zelfgemaakte spulletjes verkopen en ook een kleine haakworkshop geven. Hoe en wat precies ben ik nu aan het bedenken. Uiteraard heb ik te weinig tijd om alles wat nog zou willen maken ook echt te kunnen maken, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk wat kleinere dingen te maken. Als ik 's avonds in bed lig duurt het nu net iets langer voor ik in slaap val, want dan flitsen er nog allerlei sleutelhangers, onderzetters, knuffeltjes, etc. door mijn hoofd ;-). Hopelijk kan ik een redelijke stash maken en verkoop ik ook nog wat die dag, zou leuk zijn natuurlijk, haha. Ik heb er in ieder geval nu al heel veel zin in en ik merk dat ik het ook echt leuk vind om te haken met een doel!

Ik heb al drie leuke mutsen af en ik ben nu aan een (hopelijk) snelle sjaal begonnen en ik heb dus nog duizend ideeën. Ik moet dit weekend veel werken, dus is een klein beetje jammer, maar ach, ik heb nog wel tijd. Als iemand nog een leuke tip heeft voor de workshop en wat ik kan maken, dan hoor het ik natuurlijk graag!

Liefs, Janne

Ps. Geen foto, saaai, sorry ;-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Zoiets moet ik toch ook eens een keer doen. Eerst maar een voorraadje haken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suc6666666666 met haken en de markt uiteraard. Onderzetters (patroon bijvoorbeeld bij Karin aan de haak)sleutelhangers tissuedooshoezen lipbalsemhoesje zo even snel wat ideetjes die je zou kunnen haken de meeste zijn snelle kleine projectjes. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen