zondag 1 september 2013

Vakantie enzo

Ik ben er weer! Gisteren zijn we terug gekomen uit Frankrijk en we hebben het heerlijk gehad. Gisteren meteen door naar een feest, meteen weer veel later naar bed, dus ik ben nu alweer moe. ;-)

Ennn morgen begint het echt leven weer. Gewoon net zoals de afgelopen drie jaar eigenlijk, alleen ben ik nu een master student. Het voelt nog niet echt anders, maar het zal wel allemaal net iets moeilijker zijn denk ik. Maar ook leuker, want het is allemaal wat specifieker en daardoor interessanter natuurlijk. Ik heb er wel zin, al zou een extra weekje vakantie me ook nog wel goed uitkomen, maar helaas.

Nu ben ik weer lekker op mijn kamertje en ben ik aan het kijken naar mijn volle bureau en de volle wasmanden, maar die ruimen zichzelf maar niet op, dus dat is wel jammer. Ik MOET opruimen, maar ik word er maar niet goed in. Nog steeds heb ik DE tip hiervoor niet gehad, dus ik zal het er maar mee moeten doen zoals het is en onder ogen zien dat ik slecht ben in opruimen. ;-)

Het is lang geleden dat ik echt heb geblogd voor mijn gevoel, ik wil zoveel typen en delen nu, maar dan wordt dit een belachelijk lange blog. Ik ga het nu dus alleen nog bij wat vakantie kiekjes houden (beetje veel misschien maar ik kan niet kiezen) en dan komt alles wat ik aan handwerken heb gedaan de afgelopen weken binnenkort in andere blogberichten.

Allemaal varkentjes


 
Saint Dizier
 
Fietspad door het Lac du Der

Strand

Rustig op de camping

 
De opgeruimde tent ;-)
 
Onze vriendjes de vogeltjes

Reims
 

 Licht show op de Notre Dame in Reims



Vanaf nu ga ik bloglovin ook weer lekker bijhouden en al jullie blogs lezen, 300 ongelezen berichten is iets te veel om terug te lezen helaas, maar I'll be back.

Oh dit was trouwens mijn 100e blogbericht alweer, tot snel!

Liefs, Janne

3 opmerkingen:

  1. Zo te zien hebben jullie wel de vakantie weten te waarderen ;-) Veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's, mocht je morgen een dipje krijgen gewoon even de foto's terug kijken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om fijn vakantie te hebben, maar daar komt vaak te snel alweer een eind aan... Wat bijzonder die lichtshow op de Notre Dame, ziet er prachtig uit! Succes met je was, het opruimen en het weer beginnen met school. Ik kijk uit naar je blogjes met creaties, hihi. Doei!

    BeantwoordenVerwijderen