donderdag 11 juli 2013

Gave short! DIY

Lieeeve bloglezers! :-)

Ik ben heel erg gelukkig op het moment, haha! Klinkt heel stom, maar het is zo. Dit weekend vond ik een (hele) oude broek van mijn moeder, die (sorry mam) echt best heel lelijk was. Tenminste, niet meer van deze tijd. Misschien dat hij 10 tot 20 jaar geleden heel hip was, maar nu dus niet meer. Toch is het zonde om kleding die nog goed is weg te gooien, dus ik bedacht om er een kort broekje van te maken. Zo gezegd zo gedaan, flink de schaar er in, en toen had ik een leuk kort zwart broekje.

Maarja... Een kort zwart broekje hebben zoveel mensen, daar is niet zoveel spannends aan. Dus toen bedacht ik dat ik hem wel kon pimpen!

Stap 1 was bleken! Geen idee wat voor effect dit echt zou geven, maar ik was heel benieuwd.



Nou, dit gebeurde er dus. Gaaf hè! In het echt is hij iets meer rozig dan op de foto, maar ik vind het echt heel erg mooi.

Hij is nog niet af hoor! Er moeten nog meer stappen gaan volgen. Ik wil er nog iets van een lotusbloem op borduren. Misschien in het rood of misschien in het wit, daar ga ik nog even over nadenken. Verder wil ik aan de zijkant en misschien als randjes van de zakken wat kraaltjes er op naaien. Misschien verzin ik nog wel wat anders, maar ik vind het allemaal nu al leuk, ik heb ook echt zin om het te gaan doen als ik er ooit binnenkort tijd voor heb... ;-)

Oh en wat vinden jullie van mijn nieuwe achtergrond? :-)

Liefs, Janne

1 opmerking:

  1. Schitterend!! Wat een leuk idee Janne,mischien een bloem haken voor op je kontzak? Ben benieuwd wat het word maar met jouw leuke ideetjes komt dat wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen