zaterdag 1 februari 2014

Armbandje voor collega

Ik heb nog zo veel te vertellen eigenlijk, maar ik maak steeds geen tijd voor het bloggen, terwijl het eigenlijk heel leuk is. Maargoed, hier ben ik weer!

Een collegaatje van me was verrukt door de armbandjes die ik knoop van borduurgaren, zij wilde graag een echt 'Janne', zoals ze dat zo lief zei. In deze blog vertelde ik meer over armbandjes knopen. Via de site die ik daar ook noem (deze), zocht mijn collega een aantal mooie patronen op.

Dit armbandje maakte ik al eerder voor haar.


En nu is deze ook af!


Als ik binnenkort zin heb, begin ik weer aan de volgende voor haar, ze vond er nogal veel mooi, dus ik kan nog eventjes vooruit! ;-)

Ik heb nog veel meer leuke dingen af en te vertellen en ik wil eigenlijk ook nog een blogje over mijn kookkunsten schrijven, maar dat ga ik in aparte blogs doen hoor, anders wordt het een warboel en meer korte blogs is leuker dan één hele lange, dusss tot snel!!

Liefs, Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten